Migracja – tęsknota

bron21 czerwca mój syn wypieprzył mnie z FB…………………no kur…….ładnie sobie myślę i piszę błagalny e mail, synuś czemuś to zrobił, ja nie lajkuje, nie komentuje, chcę być Twoją znajomą na FB hahahhaha no masakra wyobrażacie sobie, prosić syna o znajomość na facebookuuuuu!!!!!
Napisał pewnie z miną odpowiednią ……..no ok ok, dodał mnie hura, myślę sobie, taki żart. Do czego to doszło………:)
A tak poważnie tęsknimy za sobą jak cholera, wysyłamy sobie fotki, rozmawiamy przez tel, dodajemy otuchy jak nigdy, wydaje mi się taki dojrzały i to ja miałam w tym swym udział. Wyrósł na pewnego siebie, wesołkowatego, dbającego o siebie mężczyznę, jeszcze niech przywiezie mi jakąś murzynkę z tej Anglii i będę miała synową:))))

2 Komentarze

  1. Mamo nie denerwuj sie,tak to już jest ,dzieciaki potrzebują trochę prywatności,moja latorosl dawno wykopała mnie z fb,zmieniła dane żebym jej przypadkiem nie odnalazła :)

Dodaj komentarz

Wymagane pola są oznaczone *.